Tři pilíře úspěšného sportovce

Poradenství ve sportovní výživě dětí a dospělých

Máte doma sportujícího teenagera nebo sportujete sami a nevíte si rady s výživou? Čtěte dál.

V záplavě různě kvalitních informací dostupných na internetu, je velmi těžké se vyznat, a i z časových důvodů je nemožné přečíst vše.
Sportujete, a přesto že tvrdě trénujete, se váš výkon nezlepšuje?
Chcete redukovat množství tělesného tuku?
Nevíte, jaký je optimální příjem bílkovin, tuků a sacharidů?
Nevíte, kdy a co konkrétně jíst?
 
Pokud jsou vám tyto otázky blízké, společně se pokusíme upravit stravování vaše nebo vašeho dítěte, případně napravit chyby ve stravování, protože není pochyb o tom, že konzumace vhodných potravin ve správný čas zvýší sportovní výkon, pomůže snížit procento tělesného tuku, upevnit zdraví a vést k dlouhodobému pocitu dobré duševní pohody.
 
Jak se stravujete?
Pestrá, zdravá strava, bohatá na živiny je samozřejmě ideální. Mnoho sportovců má však jídelníček značně jednotvárný. Rýže, kuřecí maso, ovesné vločky, banán nebo jablko. Pokud se ve vašem jídelníčku stále opakuje pouze pár druhů potravin, usnadní vám to sice rozhodování a nakupování, bohužel zdánlivě zdravá, ale monotónní strava může vést až k chronické únavě a nízkému sportovnímu výkonu.

Poradíme vám, kdy a co jíst před tréninkem, během tréninku a po tréninku. Jak správně regenerovat a jaké doplňky stravy užívat, aby váš sportovní výkon byl optimální.

 

 


Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů